ייעוץ אישי למנהלים לתקשורת בינאישית אפקטיבית

תקשורת בינאישית אפקטיבית כמנוף לשיתוף פעולה

הכול מתחיל ונגמר במערכות יחסים

כבר עברת דבר או שניים בחייך, כמו גם מערכות יחסים מסוגים שונים, וכיום ברור לך עד כמה נושא התקשורת הבינאישית בארגון, קריטי להצלחתו ועד כמה הוא משמעותי ו"נפיץ". אחרי הכול אפשר לסגור חוזים "שמנים" עם חברות גדולות, אבל מה שיקבע את ההצלחה או חלילה את הכישלון בסופו של יום, זהו אך ורק הגורם האנושי, והגורם האנושי משמעו, היכולת לנהל מערכות יחסים. 

מערכות יחסים הן מפתח רב עוצמה לשגשוג

בכל מקום בו מצויים אנשים שונים, בעלי דעות שונות, בעלי טעמים שונים ואופי שונה, צפויים להתעורר קונפליקטים. בין אם לגבי פרטים זניחים כמו עוצמת המיזוג בעמדת העבודה, לבין סוגיות של יחסי עבודה בין מנהל לעובד ובינו לבין יתר העובדים, שיתוף פעולה ועבודת צוות.

מטבע הקונפליקטים, כשאינם מנוהלים נכון, לתפוח למימדי ענק ולכלות כל חלקה טובה בארגון, בו בזמן שהרמוניה בין אנשי הצוות, הפריה הדדית ויחסים בינאישיים חיוביים ונעימים, תורמים בהכרח לאווירה הטובה וכפועל יוצא מכך לתוצאות מיטביות בשטח.